Devre dışı kalma olayını anlamadım, normalde kodlar verildikten sonra inceleme iki şekilde sonlanır: 1) Onay 2) Red.

Onaydan sonra devre dışı kaldıysa ekiple iletişime geçin derim, yeni adres, banka hesabı falan filan sıkıntı olur sonra.