Aynı şekilde bana da cevap gelmedi. Hatta benden sonra başka birisi için başvuru yapmıştık, bugün onaylayamıyoruz diye bir yazı gelmiş. Bana hala bir cevap gelmedi. Bekleyelim bakalım nolacak görelim[emoji4]
Sent from my iPhone using Tapatalk
basvuruyu sorguladigimda acik diyor. herhalde detayli arastiriliyoruz hocam