Öncelikle selamun aleyküm arkadaşlar. 5-6 gün önce adsense almak için başvuru yaptım ama herhangi bir mail gelmedi neyse dün gece
bu konuda ki 'MaviKorku' adlı arkadaşımızın dediklerini yaptım blogger dan başvurdum sabah bi mail gelmiş şu şekilde;
"Google AdSense'e gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz. Başvurunuzu incelerken, hesap bilgilerinizin yakın zamanda onaylanan ve '
ilkbaşvuruduğum@gmail.com' ile ilişkili bir AdSense hesabıyla eşleştiğini fark ettik.
AdSense Program Politikalarımız birden fazla hesaba izin vermediğinden, yeni başvurunuzu şu anda kabul edemiyoruz.
'
İlkbaşvurduğum@gmail.com' adresini kullanarak onaylanmış hesabınıza erişemiyorsanız, lütfen giriş sorun gidericimizdeki adımları izleyin. " lakin ilk başvurduğum mailime onaylanıp onaylanmadığını hakkında herhangi bir bilgilendirme maili gelmedi.. Başvurduğum maille adsense girip baktığımda şöyle yazıyor:
"Hesabınız inceleniyor. Sitenizde reklam oluşturarak incelemeyi tamamlamamıza yardımcı olun. Aşağıdaki düğmeyi tıkladığınızda, yapmanız gereken bu son işlemler için size yol gösterilir: Bir reklam birimini başarıyla oluşturdunuz Reklam kodunu site adresine yerleştirin Ya da başvuruyu farklı bir web sitesini kullanarak yeniden gönderin" kodları yerleştirdim ancak henüz görünmüyor..
Site adresini verin baktırayım bir.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:45:08 -->-> Daha önceki mesaj 13:43:12 --
Ve ayrıca o bahsi geçen mailliniz şifresini biliyor musunuz?