Selamunaleykum huawei mate 7 telefon aldım android sürümü 4.2 olarak gözüküyor bunu yükseltmek istiyorum bi türlü yapamadım bildiri falanda gelmesini bekliyorum bildiri de gelmiyor bilen arkadaşlar yardımcı olsalar sevinirim.

HUAWEI MT7-L09 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi