Kaygusuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sözleşme başlamamışsa geçerliliğide yoktur. Yani sözleşme başlamamış ki daha geçerliliği olsun? Ama bunu hukuki olarak, karşı şirkete uzun vadeli plan gereği yapılan bu ileri süreçteki sözleşmeyi, başlamadan feshediyorum diye belirtmeniz gerekir. Bence bir avukatlık bürosunu arayıp, soruyu sorun, bu dilekçe işini yapacakları halde ücretini sorun, genelde pek cevap vermezler ama şansınızı deneyin.
Cevabınız için teşekkür ederim hocam. Sözleşmede imza tarihi ve başlangıç tarihi diye 2 farklı tarih var. Bu tarihte kabul edilip imzalanmış vs. diye sorun çıkarırlar mı?

Bu arada tanıdığınız güvenilir sorabileceğim bir avukatlık firması var mı?