Sözleşme başlamamışsa geçerliliğide yoktur. Yani sözleşme başlamamış ki daha geçerliliği olsun? Ama bunu hukuki olarak, karşı şirkete uzun vadeli plan gereği yapılan bu ileri süreçteki sözleşmeyi, başlamadan feshediyorum diye belirtmeniz gerekir. Bence bir avukatlık bürosunu arayıp, soruyu sorun, bu dilekçe işini yapacakları halde ücretini sorun, genelde pek cevap vermezler ama şansınızı deneyin.