2 elektrikli bisiklet (3 sene) kullanmış birisi olarak tavsiye etmiyorum.
sessiz olması ,yolda kalcakmıyım kalmıcakmıyım hesapları içerisinde rahat rahat gidip gelememen , akünün telefon gibi yanlış şarjda hemen (max 1sene) ölüyor olması ve akülerin pahalı olması (genelde 6 akülü oluyor e bisikletler , 1 aküsü 150-300 tl arası )
genelinin kalitesi düşük olup , büyük çanta takılamaması gibi gibi ..
100 cc altı sizin için en uygun çözüm olacaktır , kafanız rahat olur. 100 km de aşağı yukarı 8-10 lira yakarsınız. paketci çok agresifse 12-13tl yaksın.
mtv vergilerinden muafsınız , 0 alırsanız motoru 3 yıl vize derdiniz yok.
sadece her sene zorunlu trafik sigortasını yapıp , kafanız rahat binebilirsiniz.