Hocam bu konuda ücretli destek de almak isteriz, teknoloji bloglarının düşük oluyor diyorlar ama bu kadar da ölücü olmaması lazım diye düşünüyorum özel mesaj gönderdim size
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:36:26 -->-> Daha önceki mesaj 16:35:29 --
Hocam durumun farkındayız tabii ki ama bu kadar da ölücü olmaması lazım diye düşünüyorum özel mesaj atsam siteyi yardımcı olabilir misiniz ücretli/ücretsiz ?