Bence de saçmalık. orkun ışıtmak mı ne saçma sapan espriler yapıyor sokakta birisinin kucağına oturuyor birisi. Bir gün fena dayak yiyecekler de ne zaman.
Gerçekten çok saçma şeyler yapıyorlar. hele o "itiraf" videoları daha saçmaymış. Hiç izlemedim ama yani çok iğrenç bence.