Peki ürünler 5'er 10'ar sipaiş yapıp getirsek olmazmı? Yada 1000 TL lik ürün getirtecem alibaba ile bir firma ile anlaştım diyelim. Gümrüğe gidip kendimmi alıcam ve exstra ödemeler yapılacakmı?
Birde siteniz hoşuma gitti özelmi yaptırdınız yoksa bilindik birşeymi?
Cevap için teşekkürler şimdiden.