.com ve .net şeklinde iki farklı domain işine ne diyorsunuz peki örneğini gördünüz mü kullanan?

.com makale sitesi, menüde .net domaine forum şeklinde link gidiyor
.net forum sitesi, anasayfaya .com şeklinde link gidiyor

site konuları aynı tabi fakat biri forum , biri makale

böyle bir kullanımdan sıkıntı cıkar mı

giden kullanıcılar aynı olabildigi için koymadım.

yoksa forum linkini komple kaldırıp mı koymak en iyisi.