Profesyonel anlamda vBulletin ile ilgilenmekteyim ve yıllardır bir çok forumda adsense kullandım. Evet zaman zaman küfürlü postlar da oldu; ama hepsini silip kullanıcıyı İP olarak banladım; ama bir kere bile adsense'den sıkıntı çekmedim. Zaten vBulletin için özel adsense bölümü mevcut.
Bir kaç büyük foruma sahip müşterilerim kullanıyor, onlarda sıkıntı yaşamadı.
Ben sadece yaşadığımı anlattım, kesinlik olarak konuşmuyorum bilginiz olsun