onehost.net adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ufak açılmalar varsa hocam sadece, ben olsam cildiyeciye giderdim. Güzel bir şampuan ve gerekirse serum versin size. Giden saçlar geri gelmese de dökülmesini durduracaktır etkili bir tedaviyle
Hocam ama genetik durum sanırım, abilerim ve babam da da aynı yaşta başladı döküldü bende biraz daha hızlı devam ediyor hatta süreç. O yüzden şampuan etki etmez diye hiç düşünmedim. Ama etme ihtimali var ise o söylediğiniz maddi olarak da bana daha az külfetli olacaktır.