Merhaba arkadaşlar aynı konudan 1 yıl önce açılmış fakat cevap gelmeyince uplamak istemedim yeniden açtım. Ektirenler seyrekleşince mi yoksa tamamen dökülünce mi ektirdi, ekimin sonuca ulaşması 1 yıl sürdüğü için iyice dökülmeden müdahale ettirmek istedim, bu konuda daha önce girişimde bulunmuş arkadaşlar tecrübelerini paylaşabilirler mi?