Merhaba tam zamanlı notunu gördüm fakat stajyer durumuna bakış açınızı merak ettim? Öyle bir açığınız veya düşünceniz varsa eğer firma adınızı özel mesaj ile gönderebilir misiniz?

İyi çalışmalar.