Oldu hocam çok teşekkür ederim...

Mert50356 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Player kodunu şu şekilde değiştirip dener misiniz?

<div style="position:fixed;width: 100%;height: 50px;z-index: 999999;bottom: 0px;"><iframe name="playerflash" src="http://www.radyoflashplayer.com/player.asp?themecolor=24A0FF&amp;startvolume=80&amp;infotext=PlaysRadio.UK - Plays Radio | 24/7 Trap Music&amp;infolink=http://www.radyotelekom.com&amp;channelurls=178.32.62.154:10028&amp;radioname=Plays Radio | 24/7 Trap Music&amp;scroll=auto&amp;autoplay=true&amp;html5chrome=true&amp;debug=true&amp;genislik=100%&amp;yukseklik=50px&amp;songtitleurl=" width="100%" height="50px" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" border="0" frameborder="0" allowtransparency="true" __idm_id__="348161"></iframe></div>


--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:50:18 -->-> Daha önceki mesaj 11:49:42 --




...