Bende sizin gibiydim , biraz birikmişim vardı , evlenince ailemle oturmaya karar verdim en azından kredi borcum bitinceye kadar 72 bin kredi çektim 48 ay yaptım bütün maaşı oraya yatırdım artı aldığım evin kirası derken borcumun bitmesine 30 ay kaldı

Hazır diyorum babamla oturuyorum masrafımda yok sene sonu ufak bir kredi daha çekip arabaya yatırıcam . sonra evide arabayıda satıp düzgün bir semtten daha iyi bir daire alacağım

Bu arada ailem senenin çoğunu memlekette veya yazlıkta geçiriyor .