BiBeR10x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 yıldır kullanıyorum x.xxx$ çekimlerde yaptım bugüne kadar hiç sorun yaşamadım hatta kartı ile benzinlikten bile yakıt alıyorum.
ben de 1 yıldır yakıt alışverişimi payoneer ile yapıyorum. Sorun yaşamadım.