paypal sonrası bende payoneer hesabı açmıştım 25$ dolarlık bir işlem sonrasında bildiğiniz gibi 200$ üstü çekime müsade olduğu için parayı buradan bir arkadaşa göndermek istedim.Hesap için bu özelliği kullanamayacağımı daha çok işlem yapılması gerektiğini söylediler.Herneyse bir alışveriş için daha ödeme alacakken Türkiye'den artık ödeme alınamadığını farkettik.

Payoneer hesabımı kapatıp parayı alayım dedim önce parayı harcayın yoksa para gider dediler.Nasıl harcayacağım para gönderemiyorum ki dedim mesajı görmezden gelip başka cevap verdiler.En son tekrar sorunca ilgili birime sorunu illettik dediler cevap vermediler.10 gün oldu hemen cevap vermiyorlar bu yüzden fazla bulaşmanızı önermiyorum yeni kullanıcılara bilginiz olsun.