Arkadaşlar beylikdüzünden daire almak mantıklı mı ? sizce değerlenir mi ? düşünceleriniz neler ?Yıllar sonra gelen edit şeklinde editleyeyim de merak edenlerin fikri olsun ///
1+1 3 adet daire aldım metrobüse 1 km falan mesafelerde ortalama şuanda +1000 TL den hepsi kirada ben memnunum 1+1 fiyatlarına göre kira marjı o bölge için gayet iyi gibi... ( güvenlikli siteler hepsi )