Merhaba Arkadaşlar,

3 ay sonra evleniyorum ve yumurta deliğe dayanınca ev işleri sıkıştırmaya başladı. Sarıyer tarafında yaşıyorum ve burada kiralar aşırı derecede uçmuş durumda en kötü ev 1000 TL' den başlıyor.

Allah aşkına ev alanlar nasıl alıyor, bir açıklasın lütfen?

Ailenin durumu yok, yani onlar bana destek olamaz.
150bin TL kredi, 10 Yıl olarak bakıyorum 250bin TL' ye yakın geri ödeme çıkıyor.

Hal böyle olunca bunca kişi nasıl ev alıyor acaba?
Varsa bir kısayolu/faizden kurtulmanın falan paylaşırsa çok sevinirim.

Mesala babam emekli, onun kredi çekmesi falan mı avantaj?