logoizmir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben çalışıyorum destek bazlı sıkıntılar yaşıyorum bilginiz olsun.
internetbilişim ilede çalışıyorum destek konusunda anında dönüş yapıyorlar.
fakat owrotech firmasından yanıt alana kadar müşterime türlü türlü yalanlar söylemek zorunda kalıyorum
ama aldığım resellerin kalitesinden memnunum. gayet hızlı.

edit: ayrica telefon numaraları çalmasına rağmen açtıklarını görmedim daha hiç
Bizde kayıtlı olan e posta ve isim soy isim bilgilierini özelden iletir misiniz kontrol etmek isteriz.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 04:48:05 -->-> Daha önceki mesaj 04:46:45 --

StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Up Down için paket aldım, memnun değilim.
kendi internet sayfaları çok yavaş.
Bizde kayıtlı olan e posta ve isim soy isim bilgilierini özelden iletir misiniz kontrol etmek isteriz.