MakaleServisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba.

Domain'i kullanacaksanız ve değerli bir kelimeyse kendiniz kullanın. Projeleri varken ve yatırım yapmışken nasıl düşürüyorlarmış domaini? Çok saçma. Bir domain için projem olsa hazırlık yapsam, para harcasam domaini en az 5 yıllık alırım. 5 yıllık domain altı üstü 150TL. Size söyledikleri inandırıcı gelmedi.

Marka tescil belgelerini ve tarihlerini görmeden böyle bir salaklık yaptıklarına inanmam pek mümkün değil. Tabi bu benim fikrim. Kararı siz vereceksiniz.

İyi çalışmalar.
yok hocam tescil onlarda değil zaten başkasında. onlar domaini alarak bu işe girmek istiyorlarmış. sonu sepeti olan bir domain. yani almak istiyorlar ama ne kadar isteyeyim ne yapayım bilemedim resmen.