arkadaşlar merhaba
natrodan bi xserver + cpanel hizmeti satın aldım, fakat kullandığım script php 5.3 versiyonunda stabil çalışmakta, bu nedenle diğer hostinglerde php versiyon değiştirebiliyordum, fakat natronun bana kurduğu cpanelde böyle bir seçenek yok ticket açtım "easyapache 4" versiyonuna geç dediler bende kurulumu yaptım bu seferde 5.4 ve üzeri var.
Nasıl çözerim arkadaşlar bu durumu bir ekran görüntüsüde ekledim tam olarak istediğim olay bu, fakat bizim panelde farklı bi modul var gibi.