Tonks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Harici bir ekran kartımda var hocam :? ayrıca monitorun o mavi kablosunu yukarıda ki girişe değil aşağıda ki girişe bağlıyorum.
Hocam bilgisayarınızdaki görüntülenme seçeneklerine girin, kartınız için ayarlara tıklayın renk derinliği (color depth) eğer düşük bir değerdeyse örneğin 16 bitteyse yükseltmeyi seçin.

Ya da color managemant a girin advanced ı seçip calibrate displaye tıklayın.