şuan bile full itemli pvplerde sıkılınca oynarim,yaşım 36 epey bir süre bu oyunu oynadim ortam olursa oynamaya devam ediyorum,yapmayı düşünen arkadaşlar için player olarak bir serverden beklenti nedir nasıl tutar nasıl ayakta kalır kendimce cevaplayim 1 serverde bug (hata olmayacak dc yani disconnect sorunu dupe yani item kopyalama (emek serverler için geçerli)npt natinoal point transfer yapılmayacak müsade edilmeyecek,oyun içerisinde kesinlikle gm yani game master olmalı bütün sorunlarla ilgilenmeli sorulara cevap vermeli bol bol etkinlik yapılmalı border defase var lunar var exp event TL ile sattığınız knight cash eventleri Vs eventleri yani bol aksiyonlu server olmalı oyunculara kaba küçümseyerek cevaplar verilmemeli herkezle arkadaş gibi olunmalı ve kimseye istisna yapılmamalı GM leri seçerken yaş itibariyle büyük kişiler seçilmeli oyuncuların gözünde daha samimi aklı başında kişi gibi görünmektedir.gerekirse exp kasan partilerin yanına gidip sohbet etmeli.hangi clan olursa olsun ister 32 kişi ister 5 kişi hile hurda yaparlarsa direk hesap kapatılmalı adil bir server için bu şekilde bir ekiple 100 150 milyarı kesin cebinize koyarsınız ve bir sonraki açacağınız serverde de aynı paraları kazanırsınız bu kadar büyük para kazandığınızda kullanıcılarada ps iphone tablet knight cash gibi ödüller dağıtırsanız istikrarlı bir server olur her yeni sunucu açtığınızda emin olun kat ve kat fazlasını kazanırsınız knight ortamı cidden anlatılmaz yaşanır..