Bence böyle bir şey peşinde olan facebook gruplarını kovalasın , artık aranızda nasıl halledersiniz bilmem ama bir yüzde 20 pay falan ayağına o grubun adına bir tane oyun kurun .

Şuan zaten bir çok kişi böyle yapma peşinde aogmetin falan gibi. Ben bu işlerden hiç anlamam sadece gözüme çarptı.