BoraBozdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
0-3 yasindaki trde olan cocuklarin %100u okuma ve yazma bilmez.Bu yuzdrn siteye kayit olamazlar.

Fazla abartma,kucuk oyuncu kitlesi her oyunda var.
Ayrica oyuncunun yasina degil aktifligine bakarim ben.

Ha buna itiraz ediyorsan,knighttada cok bebe var..

Deli gibi calisip aldigim zenfon telefonumdan Teptaklak gonderildi.
Knight yas ortalamasi 18 den asagida degildir hocam. E tabiki 3 yasinda oynamiyolar ama genel olarak coluk cocuk.

Oturdugum yerden calisip aldigim iphonenumdan safari kullanarak gonderildi.