Metin2 için yazayım.Yüksek onlinelı bir çok serverım oldu ve kesinlikle uğraşılacak iş değil onun yerine bir tane blog açıp reklamlardan para kazanın daha zevki gelicektir.Ve gözlemlediğim kadarıyla eskiden tekil oyuncular vardı şimdi loncalar ortalığı ele geçirmiş ve canları sıkılınca oyunun içine ediyorlar.Hizmet konusuna gelince metin2 sektöründe hizmet olarak kimse kusursuz hizmet sağlayamaz.Sağlayabilse kendi serverını açar marketten para kazanır
Birkaç sene önce tanıdığımız aylık 100 150 bin tl alıyordu halen kazanıyor mu bilmiyorum. ama o parayı bu işlerde kazanabiliyorsa eminim biz de kazanabiliriz .araştırıyorum her şeyi ile bakalım niyetimiz var umarım hayırlısı olur.