Dostlar merhaba,
Sormak istediğim birşey var, internetten araştırdım da pek birşey bulamadım ben.
Bir araba aldım diyelim plakası normal plaka.
Ben bunu özel plaka yaptırmak istiyorum eğer ki plaka alınmamışsa.
35 ARM 001 mesela.
Bunun işleyişi nasıl oluyor? Hiç önceden özel plaka yaptıran var mı? plaka'nın sonu 001 yaptırmak istiyorum,bazıları diyor ki aldığın arabanın plazadaki çıkan ilk araba olması lazım vs. bu konuda bilgisi olan var mıdır? belirttiğim tarz bir plaka alınamaz mı? Veya 35 EKO 001 gibi de olabilir, en çok merak ettiğim, sonu 001 olarak alınabilir mi? Alınamazsa neden acaba? Bilgisi olan arkadaşların fikrini almak isterim.
Ayrıca, araba almayı seneye düşünüyorum mesela. Plaka boştaysa aldım diyelim, arabayı alana kadar bu süreçte plaka için herhangibi bir vergi alınıyor mu? Plakayı şimdi almak istiyorum, arabayı 3-5 ay sonra alcağım diyelim, plakayı ilk olarak veriyorlar mı öyle?
İyi forumlar.