Bios'da secure boot ekranı ve CMS kısmı olmadığı için windows önyükleme ekranı ile açılıyor bilgisayarım ve linuxun grub gnusu ekrana gelmiyor ne yaptıysam.

EasyBCD programı ile boot ekranına linux eklemeye calıstıgımda EFI moddasınız bu modda iken yapamazsınız diyor ama biosda o ayar bende yok.