Anakartınıza bağlı olarak yeni nesil anakartlarda bios ekranından boot seçeneğiyle linux yada windows hangisini seçmek istiyorsanız onu seçip başlıyorsunuz. Program sayesinde de başlangıçta seçenekle karşımıza çıkıyor. Ben o programı kurmadım W10 hızlı açılsın diye... Linuxa geçmek istediğim de biostan seçiyorum ayda 1 giriyorum zaten linuxa