Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şuan benim açtığım dolandırıcılık davası açılmadı daha 1 yıl olacak nerdeyse ama adama d*landırıcı dediğim için hakaret suçundan 10. ayda mahkemem var. Sanık benim
Hiçbir şey olmaz. Hakimler sanıldığı kadar sert insanlar değil.
Zaten ifadeni alacağını zannetmiyorum sana bir şey diyeceğini. %90 ihtimalle demeyecek davayı erteleyecek, demişti dersin kardeşim.

Eğer sana söz hakkı tanırsa şöyle söyle;

1800TL paramı alıp, hiçbir şekilde geri ödemeyen ve dönüş dahi yapmayan bir insana ne denir efendim? *********** denmez mi? *********** değil ise, param nerde efendim?

Bunun dışında birşey söylemeyin, söylettirirse tabi.