Bildiğiniz gibi paypal Türkiye'den ayrılma kararı aldı. Soyoustart ödemelerimi otomatik olarak paypal üzerinden yapıyordum. Dolayısıyla bu ayki ödemeyi almamış ve dün ödeme günüydü.

Paypal hesabını silip kart ekledim ama çekim işlemini nasıl yapacağım? Otomatik mi yapıyor? Nasıl oluyor tam olarak?