hukuki yola başvurduysan zaten yapılacak pek birşey kalmamıştır dostum.

geçmiş olsun... er geç hukuksal dolandırıcılık cezası yapışacaktır o şahısın üstüne.

Türkiye'de adalet topaldır... yavaş ilerler ama ilerler...