Arkadaşlar, şimdi benim söylemek istediğim geçme şansım hiç mi yok? Ben tam anlamadım bu olayı. En iyisi hem kendi okuluma hem de 2. senenin sonunda geçiş yapmak istediğim okul ile irtibata geçmek olacak. Yarın veya en yakın zamanda okullar ile görüşeceğim. Bakalım ne çıkacak. Sonuçları buradan yazarım.