İntibak senesi kalktı ancak bazı üniversiteler ilk seneye intibak deyip sonraki sene ikiden üçten devam ettiriyor. Bazısı birden başlatıyor bazısı da yine doğrudan iki üç diyor.
Ayrıca derslerin muafiyetine intibak deniyor.
@SeoSarp; güz dönemi %10'luk dilime girdim. Ben II. öğretimim. Bilmiyorum, bölüm uyumu yoksa boşuna şuanki bölümümde okumaya devam etmeyip YGS'ye girerek o okulu kazanmaya odaklanacağım.
Harç döneminde indirim çıkmazsa öğrenci işlerine sorun, bazı okullar yatırdıktan sonra geri ödeme yapıyor. İki yıllığı bırakmamanı tavsiye ediyorum. Hem DGS'ye gir hem de YGS'ye ikisi de aynı. Dediğim gibi dersleri kendin karşılaştırıp fikir yürütebilirsin ama en doğrusu okuldaki intibak komisyonunu bul.