@SeoSarp; güz dönemi %10'luk dilime girdim. Ben II. öğretimim. Bilmiyorum, bölüm uyumu yoksa boşuna şuanki bölümümde okumaya devam etmeyip YGS'ye girerek o okulu kazanmaya odaklanacağım.