Konu
Üniversitede Ortalama ve DGS
30-06-2016, 20:39:32
#7
saintx
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
@
SeoSarp
; güz dönemi %10'luk dilime girdim. Ben II. öğretimim. Bilmiyorum, bölüm uyumu yoksa boşuna şuanki bölümümde okumaya devam etmeyip YGS'ye girerek o okulu kazanmaya odaklanacağım.