1. öğretime geçme olmayabilir ama 1. öğretim harcı ödersin.
Bunun için %10'luk dilime girmen gerekiyor.
Okul ortalaması seni rakiplerinden 1 adım öne geçirir.
Okuldaki hocalara mail atma boşuna, çoğu takmıyor. Hele fakültedeki hocalar hiç de iki yıllıktaki gibi değil. Çoğu şeyine bile takmıyor.
Kendi ders içeriklerin ile geçmek istediğin okuldaki ders içeriklerini karşılaştır.
Ders adı, dersin tanımı ve dersin kredisi uyumlu olması lazım intibak için.
Okuldaki intibak komisyonundaki görevlileri bulursan onlar sana yardımcı olur.