@PPuNisHeRR; yorumunuz için teşekkür ederim. 1. sınıfı 3.5 ortalamayla tamamladım. Celal Bayar Üniversitesi'nin Akhisar Meslek Yüksekokulu'nda Bilgisayar Programcılığı okuyorum. Celal Bayar Üniversitesi Hasan Ferdi Turgutlu Teknoloji Fakültesi'nde bulunan Yazılım Mühendisliği bölümüne geçmek istiyorum. Geçme imkanım var mı? Okulun sayfasına baktığımda DGS ile alakalı uyum ders listesini olmadığını yazmışlar. Okula e-posta göndermiştim. Geri dönüş alamadım. Okuldaki hocalardan birkaçına da e-posta gönderdim. Hâlen geri dönüş yapan olmadı. Kafam çok karışık.
1. öğretime geçme olmayabilir ama 1. öğretim harcı ödersin.
Bunun için %10'luk dilime girmen gerekiyor.
Okul ortalaması seni rakiplerinden 1 adım öne geçirir.
Okuldaki hocalara mail atma boşuna, çoğu takmıyor. Hele fakültedeki hocalar hiç de iki yıllıktaki gibi değil. Çoğu şeyine bile takmıyor.
Kendi ders içeriklerin ile geçmek istediğin okuldaki ders içeriklerini karşılaştır.
Ders adı, dersin tanımı ve dersin kredisi uyumlu olması lazım intibak için.
Okuldaki intibak komisyonundaki görevlileri bulursan onlar sana yardımcı olur.