Merhaba Konuya bende dahil olmak istedim kısa ve öz yazacağım kafanız karışmasın bir yol gösterir diye 2011 yılından beri android uygulama ile ilgileniyorum 5 yıldır yani yaklaşık 1 yıldır ios uygulama ile ilgileniyorum

Şuan 2 platformdada uygulama satışı yapan biri olarak ve 2 sindede kendime ait onlaraca uygulamam var size şöyle söyleyebilirim

ios için sanal cihaz çok zor bulaşamayın derim ios için uygulama yazmaya karar verirseniz yaklaşık 5000 TL başlayan fiyatlarla masraf yapmalısınız.Mac bilgisayar+iphone cihaz+app store hesabı

Size tavsiyem evinizde sanırım windows bilgisayar vardır onunla Android uygulamalarla ile başlayın derim bu benim kendi düşüncem yoksa hangisi dersek işin içinden çıkamayız bana sorarsanız bende ios tercih ederim