Hocam ios düşünüyorsanız dediğiniz gibi VM'de deneyebilir veya hackintosh deneyebilirsiniz, ben hackintosh kurdum daha başlayamadım sadece IDE'yi falan kurdum emulatoru denedim şimdilik. Alternatif olarak Mac Mini'de bakabilirsiniz fiyatları gayet uygun diğer ürünlere göre.