1- Saçmalık diye konuşmak hiç hoş değil.
2- Sorulara cevap verirdim ama 1.maddeden dolayı gerek yok.
Size veyahut kişiliğinize herhangi bir saygısızlık yapmadım hocam, estağfirullah.
Bana göre bu kurgu saçmalık. Bunu belirttim sadece.
Cevap vermenize gerek yok, teşekkürler.