ArmanHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Garanti bonus kartı çıkarmayı düşünüyorum. Taksitle birşeyler alacağım. Kart ücreti var senelik 80TL civarı falan. Bunlar hala alınıyor mu? Alınıyorsa yasal mıdır? Tüketici hakem heyetine dilekçe verdiğimiz de bu ücreti geri alabiliyor muyuz bilgisi olan var mı?
Garanti kredi kartımı 1 ay önce kapattırdım.1 hafta önce MH aradı neden kapattığımı vs sordu..Aidatlar yüzünden dedim..Size 70 tl verelim 1 yıl kapatmama sözünüze karşılığında denildi ertesi gün puan yattı tekrar aktif ettirdim yani aidatı en kolay geri veren banka garantidir