ben kullanıyorum, haberim olmadan ekstre'de farkettim çekildiğini bankayla direk görüştüğümde işletim ücretlerinin yasal olduğunu eğer istenirse kartı kapatabileceklerini söylüyorlar şuan hala borçlarım var ancak bitirince kapattırıcam bankalarla oyun olmaz donumuza kadar alırlar