Merhaba,
Garanti bonus kartı çıkarmayı düşünüyorum. Taksitle birşeyler alacağım. Kart ücreti var senelik 80TL civarı falan. Bunlar hala alınıyor mu? Alınıyorsa yasal mıdır? Tüketici hakem heyetine dilekçe verdiğimiz de bu ücreti geri alabiliyor muyuz bilgisi olan var mı?