yahu bi konuda bilgi sahibi olmayan insanlar neyine guvenerek oneri sunuyorlar insanlara anlamiyorum. 80 kere evlenip bosanan seda sayanin insanlara hala utanmadan evlilik nasihati vermeye calismasi gibi...
android maliyetsiz elindeki donanimlar ile basitce gelistirebilecegin keyifli ideleri olan bir isletim sistemi. kod yazmak basit. pure xml java. idesi android studio. guzel hizli ve guncel..
IOS isletim sistemi maliyetli bir isletim sistemidir. kod yazabilmen icin macbook iphone veya ipad cihazlarina ayrica developer sertifikasina sahip olman gerekir. business app gelistirilirken simulatorler yetersiz kaliyor. ayrica XCODE idesi cok complex bir ide..debuggeri cok iyi ancak butun ekranlari tek bi storyboard uzerinden gordugunuz icin ve connectionlari segueler araciligi ile yaptiysaniz storyboardiniz corba olabiliyor... calisma alani cok kisitli. kendi standartlari disinda bisiy yapamiyosunuz.
phonegap ve alternatifleri, access veri tabani gibidir. sadece amatorler kullanir... profesyonellestikce mysql mssql mongo veya oracle'ı tecih eden insanlar gibi...
ikisininde en b*ktan ozelligi, onlarca imaj yapmak zorunda kaliosunuz.
Hocam öncelikle teşekkür ederim, gerçektende arkadaşlar kendi aralarında anlamsızca bir mücadele gibi birşey vermişler bilinçsizce.
Acaba Android inmi yoksa İos unmu önü açık ve sizin öneriniz nedir bunu öğrenebilirmiyim?