Bildiğim kadarıyla döviz hesabınızdan ödeme yapamıyorsunuz sadece birikim amaçlı kullanıyorsunuz.
Sanırım haklısınız ama şöyle saçma 2 şey var.
1. banka kapanınca döviz al sat kızağı açılıyor öyle bir satış alış açıyorlarki inanılmaz kötü.
2. alışveriş yaparken bu kredi kartı onaylanamadı not verrified credit card gibi bir uyarı gördüm için acaba dedim kartta mı sorun var. Hani bakiyeden olabilirmi bilemiyorum farklı bir uyarı verir diye düşündüm.
Fifa 16 40 tl ama sansım vardı.
su an steamda 20 avro 64tl ama meksika ip ile girince sadece 13 dolar ve 10 dk var
Neyse h1z1 devam sanırım dediğiniz gibi dolar oldugundan cekmedi