Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 kesabım var biri tl biri dolar
tl hesap 0 tl bakiye tüm para dolar olarak var acaba bundan mı sorun yaptı bilemiyorum
Bildiğim kadarıyla döviz hesabınızdan ödeme yapamıyorsunuz sadece birikim amaçlı kullanıyorsunuz.