cakirtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet, aldıkları işleri sahibindene yüklüyorlar, sahibindene en küçük paket için 4000 TL veriyorlar, ofise kira veriyorlar, araç masrafları var, müşterilerin getir götürlerini yapıyorlar, kiralamalarda büyük bir sorumluluk alarak sözleşmeye imza atıyorlar, satışlarda büyük sorumluluklar alarak aracılık yapıyorlar, satış işlemi gerçekleştiği ana kadar ve sonrasında alıcının ve satıcının yanlarında bulunuyorlar. sonra emlakçıyım. Çok basit değil mi?
Gözlerim yaşardı diyebilirim. Zavallı emlakçılar. 8 bin lira kabaca 5 aylık asgari ücret, asgari ücretli bir kişinin 1000 saatlik çalışması demek. artık o kadar sorumluluğuda alsın.